سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، خانه ای را که در آن عروسی است، دوست دارد . [امام صادق علیه السلام]   بازدید امروز: 15  بازدید دیروز: 2   کل بازدیدها: 60840
 
کانون هنرهای تجسمی و صنایع دستی دانشگاه یزد
 
جدول
نویسنده: مجتبی نعمت الهی(یکشنبه 89/5/31 ساعت 1:58 عصر)

سلام ممنون از بچه هایی که به وب سر میزنن.

من این جدول رو طراحی کردم .هنوز کامل نیس یعنی نقایص داره و سوالاتش به نظرم عالی نیست.خواهشا بدون هیچ رودربایستی عیوبشو بگین تا جدول خوبی بشه.

(در ضمن اگه کسی جدول بهتری طراحی کرده یا می تونه طراحی کنه حتما تو وب بزاره.)

لطفا در مورد همه چیش نظر بدین :سوالات.طراحی...............

1-محل تخلیه جیب /2 اولین قدم آشنایی/3همیشه به آن معترضند/4دخترا عاشقشن/5سه حرف اول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها:/6دانشگاه مورد علاقه همه/7جمعه ها تو خوابگاه دست به دست میشه/8آفت زانو/9برا گرفتنش دست به هر کاری میزنن/10عامل سنجش علمی افراد/11موقع عصبانیت به دیوار می کوبن/12رشته ساخت و ساز/13بحران تازه واردها/14کارشناسی ارشد/15عامیانه خورشت سبزی.

جای سوالا رو مشخص کردم(نو چرک نویس) فعلا رو طراحی و موضوع و .......نظر بدین.ممنون

یاعلی!

 



نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
نمایشگاه برای ورودیهای جدید
تغییر دکوراسیون کانون
نشریه
کالیگرافی
وسایل لازم
جدول
من هستم
نشریه ............................................ضروری
1
2
3
4
5
6
7
[همه عناوین(111)][عناوین آرشیوشده]

|  RSS  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |

|| فهرست موضوعی یادداشت ها ||
هنر .
|| مطالب بایگانی شده ||
دی 1388

|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
کانون هنرهای تجسمی و صنایع دستی دانشگاه یزد
مدیر وبلاگ : سمیه رحیمی[125]
نویسندگان وبلاگ :
وحیده تشکری (@)[8]

علی رضایی (@)[0]

آرمان مردانی[16]
سعید سبحا نی (@)[42]

مجتبی نعمت الهی (@)[13]

رضا دهشیری (@)[5]

الهام صفا یی (@)[0]

هادی سلیمی[0]
عرفان اریا (@)[3]

آذین اسلامیه (@)[2]

مهرنوش قریب پور (@)[0]

ایران ممتاز[0]
قرزانه توکلی (@)[0]



|| لوگوی وبلاگ من ||
کانون هنرهای تجسمی و صنایع دستی دانشگاه یزد

|| اوقات شرعی ||